Retur och återbetalningar
Återbetalning
För de flesta artiklar, om din produkt skulle visa sig vara felaktig (i den osannolika händelsen), kan du returnera den till oss för återbetalning eller byte av varor inom 30 dagar efter mottagandet.
För att vara berättigad till en retur måste varan vara oanvänd, i samma skick som du mottog den och i sin originalförpackning.
Returer
När vi har mottagit och inspekterat din retur, kommer vi att skicka ett e-postmeddelande för att bekräfta att vi har fått den returnerade varan. I samma meddelande informerar vi dig om din återbetalning har godkänts eller avslutats. Om din återbetalning godkänns, kommer vi att behandla den och en kredit kommer att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom några arbetsdagar.
Försenade eller saknade återbetalningar
- Om du ännu inte har fått din återbetalning, vänligen kontrollera först ditt bankkonto.
- Om det fortfarande inte syns, kontakta ditt kreditkortsföretag då det kan ta ett tag innan återbetalningen officiellt publiceras.
- Kontakta också din bank, då det ibland finns en handläggningstid innan återbetalningen syns.
Om du har gjort allt detta och fortfarande inte fått din återbetalning, vänligen kontakta oss via vår chatt eller via e-post på info@granselsweden.se.
Byten
Vi ersätter endast varor som är defekta eller skadade. Om du behöver byta en vara mot samma produkt, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss via vårt kontaktformulär.
Returfrakt
För att skapa en retur, vänligen kontakta oss på info@granselsweden.se. Vi kommer att ge dig instruktioner om var du ska skicka din retur.